poniedziałek, 27 stycznia 2014

Nominacja do VBA


Hmm, miałam dodać ostatnią część Frikeya, ale w związku z tym, że zostałam nominowana przez
(za co owszem, serdecznie dziękuję :D)
do Versatile Blogger Award należy dodać noteczkę about ;)
Zatem:
Zasady:
1. Nominuj 7 lub więcej blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie.
2. Poinformuj nominowanych blogerów o tym fakcie.
3. Napisz o sobie 7 rzeczy, których inni nie wiedzą.
4. Podziękuj blogerowi, który Cię nominował i dołącz do posta obrazek Versatile Blogger Awards.
Obrazek znajduje się TU 
Nominuję:

To teraz fakty:
1. Nie znoszę rozmawiać z ludźmi. Najchętniej bym wymieniała smsy, listy albo maile ;)
2. Od kiedy zaczęłam słuchać SWS uzależniłam się od zielonych Monsterów xd
3. Śpię z czterema miśkami ;P
4. Nazwałam swoje glany, martensy i kostkę; jak mi się nudzi to z nimi rozmawiam ;P
5. Mimo, że nienawidzę różowego, to mam pełno rzeczy w takim kolorze, które noszę ;)
6. Lubię fizykę ;)
7. Nie umiem pisać yaoi ;)

Obrazek:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTl0LP7m5QdiEZnk9nLg-iN-dKJ-X7HCmDwiBAF67ogTNw_LZVf7jn64eTsWQxE2isYlYCw5faIpzQpRxrP9WT-3IZIsJBupOc3NISNZoF7bOgikToQOFbkmwWz__5bugP79T3rbD0zA/s1600/VBA.jpeg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz